Špičkově se postaráme o jakékoliv zařízení v rámci reklamace i pozáručního servisu. V případě servisu mimo námi poskytnutou záruku vás budeme předem informovat o celkové ceně a stavu zařízení, tak abyste měli všechny informace a mohli se svobodně rozhodnout, zda o servis zájem máte, či nikoliv.
Zpětná doprava Zásilkovnou
Vážíme si vašeho času a nechceme abyste ho trávili stáním a vyplňováním adresy na poště, proto vám po vytvoření servisu na e-mail odešleme ZPĚTNÝ ŠTÍTEK PRO ODESLÁNÍ ZÁSILKOVNOU, stačí pod vyplněnou žádosti o servis, zaškrtnout pole "Vytvořit zpětný štítek pro zásilkovnu", po té už jen stačí:
- zabalit váš balíček
- štítek si vytisknout
- nalepit
- podat na kterémkoliv výdejním místě Zásilkovny. Balíček nám dorazí zpátky, aniž byste cokoliv platili předem, či vyplňovali, za tuto službu bude na konci servisu účtován poplatek 45 kč.
(pokud štítek nemůžete vytisknout sami, požádejte obsluhu na dané Zásilkovně, zda vám štítek nemohou vytisknout - samozřejmě jim musíte říct číslo štítků)
Kategorie