Co vše můžete přes naše reklamační centrum řešit?
- Reklamace vadného produktu
- Záměnu dodaných produktů
- Nekompletní objednávku
- Vrácení produktu v rámci 14-ti dní
- Poškozenou objednávku
- Pokud žádný z těchto problémů není přesně váš případ, nezoufejte a kontakujte nás přes online chat / e-mail / telefon a společně to samozřejmě vyřešíme individuálně
Naprosto chápeme, že nefunkční e-cigareta dokáže zkazit náladu. Proto jsme pro vás zavedli moderní reklamační systém, který vás snadno provede celým procesem a bude vás informovat o průběhu vaší reklamace.
Upozornění:
1) před zabalením elektronické cigarety a jejím odeslání prosíme dané zařízení ZBAVTE E-LIQUIDU A POSÍLEJTE NENAPLNĚNÉ, v opačném případě může dojít k dodatečnému poškození při přepravě vyteklou náplní za které neneseme odpovědnost!
2) Baterii a Mód VŽDY POSÍLEJTE BEZPEČNĚ ODDĚLENÉ, BATERII SAMOZŘEJMĚ V NĚJAKÉM DODATEČNÉM OBALU, NAPŘ V SÁČKU.
Na výrobky poskytujeme záruční lhůtu 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Než se pustíte do reklamace, mějte na paměti, že:
- Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
- Pro vyřízení reklamace platí standardní podmínky dané českým právním řádem (viz VOP).
- Většinu výrobků, které nám přišly k reklamaci natáčíme a fotíme pro případné spory.
- Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
Záruční doba se neposkytuje na baterie (životnost baterie činí šest měsíců) a spotřební díly (hlavy atomizérů, žhavící hlavy, žhavicí spirálky, knoty, cartridge a jiné) a dále na náplně do el. cigaret (e-liquidy). - Reklamace se snažíme vyřešit v co nejkratším možném termínu, nejdéle však v zákonné lhůtě 30 dní. Použitím reklamačního centra její průběh výrazně urychlíte.
Dále sa záruka nevztahuje na:
- vady způsobené cizím zásahem (neodborná výměna atd.), vnějšími vlivy (agresivní prostředí, náraz, nešetrné zacházení, neúměrná teplota, styk se silným magnetickým polem) nebo vniknutím vody a jiné,
- opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním (Opotřebením způsobeným obvyklým užíváním se rozumí i snížení kapacity baterií.) - poškození vnějšího korpusu, pouzdra, poškrábání, odření atd.,
- vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním
Zpětná doprava Zásilkovnou
Vážíme si vašeho času a nechceme abyste ho trávili stáním a vyplňováním adresy na poště, proto vám po vytvoření reklamace na e-mail odešleme ZPĚTNÝ ŠTÍTEK PRO ODESLÁNÍ ZÁSILKOVNOU, po té už stačí:
- zabalit váš balíček
- štítek si vytisknout
- nalepit
- podat na kterémkoliv výdejním místě Zásilkovny. Balíček nám dorazí zpátky, aniž byste cokoliv platili, či vyplňovali.
(pokud štítek nemůžete vytisknout sami, požádejte obsluhu na dané Zásilkovně, zda vám štítek nemohou vytisknout - samozřejmě jim musíte říct číslo štítků)